Öppethus!

Hej!
Nu var det ett tag sen vi gjorde ett inlägg här på bloggen så vi tänkte att det var dax! Just nu är det inte så jätte mycket som händer på planeringsfronten, vi väntar spänt på att få besked om det stora stipendiet vi har sökt.. tror vi får besked nästa vecka. Vi är väldigt nervösa inför detta men hoppas verkligen att vi får det!!
Vi håller på att vaccinera oss just nu och det är många sprutor som ska tas. Saga och Emma började ta sina sprutor för två veckor sen (tror jag) och jag började i onsdags!
vi har även vart med på öppethus på våran skola och pratade lite med dem elever som var intresserade av Vård och Omsorgsprogrammet, Vi fick väldigt bra respons av både elever och föräldrar som tyckte vi gjort ett bra jobb! Det var kul att höra!!
Vi räknar ner dagarna och det är inte långt kvar tills vi åker. Det känns konstigt men otroligt spännande, vi längtar väldigt mycket!
Vi kommer uppdatera mer flitigt nu när det börja närma sig!
Här är lite blandade bilder från både öppethus och när jag var och vaccinera mig!
Om ni har några tips om vart man kan få ex material, leksaker, kläder mm så är det bara att höra av sig! Antingen lämnar ni en kommentar eller skickar ett mail till [email protected]
Ha det bra så länge så hörs vi!
Bara 74 dagar kvar!
 

Kram Anna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta oss på vår mail [email protected]

RSS 2.0